Tutaj powinien być opis

KONKURS NA HYMN SZKOŁY

Regulamin konkursu na tekst hymnu szkoły
1. Celem konkursu jest:
• stworzenie hymnu, pieśni umacniającej więź uczniów z własną szkołą,
• uświetnienie uroczystości szkolnych,
• wzbogacenie tradycji i symboliki szkoły oraz zapoczątkowanie nowej tradycji,
• rozwój literackich uzdolnień uczniów,
• rozbudzanie zainteresowań twórczością Jana Kochanowskiego oraz czerpanie z niej wzorców.
2. Organizatorzy konkursu:
• Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Szówsku,
• zespół ds. kultury i promocji szkoły,
• nadzór nad przebiegiem konkursu pełni p. Małgorzata Michno oraz p. Dariusz Moskwiak.
3. Warunki konkursu:
• tematyka hymnu powinna być związana ze szkołą i patronem Janem Kochanowskim,
• projekt hymnu może być w postaci:
- utworu literackiego – treść hymnu w formie tekstowej (zapisana w wersji Word na CD),
- utworu słowno – muzycznego – utwór w postaci nagrania (na płycie CD),
• słowa należy ułożyć samodzielnie,
• hymn musi zawierać dwie lub trzy zwrotki i refren
4. Zasady uczestnictwa:
• w konkursie może wziąć udział uczeń wraz ze swoimi rodzicami, rodzeństwem,
• każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę utworów,
• prace muszą być realizowane i zgłaszane indywidualnie
• tekst powinien być opatrzony informacją zawierającą imię i nazwisko oraz klasę autora,
5. Ocena prac:
• komisja złożona z przedstawicieli grona pedagogicznego szkoły wybierze najlepszą pracę, która stanie się hymnem szkoły,
• w skład komisji wchodzą:
- Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Szówsku – Bożena Szykuła;
- p. Małgorzata Michno;
- p. Dariusz Moskwiak;
- p. Alicja Kruk;
- p. Waldemar Wałecki;
• przy ocenie komisja w szczególności uwzględnia: zgodność treści z tematem, atrakcyjność                        i pomysłowość, zaprezentowanie charakteru szkoły, walory artystyczne, poprawność merytoryczną           i językową,
• praca musi być twórcza, samodzielna, bez możliwości korzystania z innych źródeł (np. Internetu),
• organizator konkursu zastrzega sobie prawo do wykorzystania wyróżnionych utworów do reklamy               i promocji szkoły,
• komisja zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia konkursu (niski poziom prac),
• organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o laureacie konkursu oraz umieszczanie tych informacji w na stronie internetowej szkoły,
• decyzja komisji konkursowej jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
Konkurs trwa od 10 października 2020 r. do 20 grudnia 2020 r.
Wręczenie nagrody i wyróżnień nastąpi w lutym 2021 r.
Prace należy składać na ręce nauczycieli sprawujących nadzór nad konkursem lub w sekretariacie szkoły.